Friday, March 14, 2008

about pendita pictures

Do I have to take more time than i've already taken to think on how it started? No. What it is now, are more important to me..to us...

2 atau 3 orang pekerja seni duduk bercerita tentang menghasilkan kerja kerja lain, bezanya sambil berbicara tentang kerja itu mereka berbunyi bunyi tentang perkara perkara yang boleh dikerjakan dengan lebih baik daripada apa yang ada sekarang...begitulah agaknya ia bermula.

PENDITA PICTURES...masih belum ada perkataan perkataan luar biasa dari saya untuk mengiringi nama ini. Tetapi sepercaya dan sebangga kami menyebutnya, begitu jugalah kami berdoa, USAHA kami untuk menyokongnya dan terus membinanya sedikit demi sedikit.

Kami buat filem, filem, filem, drama , dokumentari,iklan teater, menyanyi, menari, melompat, blueks, blueks dan blueks...

Bulan puasa 3 tahun lepas kami shoot satu filem, LOBANG arahan SOFFI JIKAN dan selepas ini kami akan lebih bercakap tentang itu. Dari PENDITA PICTURES Itu perkara yang paling menarik yang kami boleh kongsi dengan anda sekarang ini.TQ.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home